Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2012 11:25 - ...
Автор: tirant Категория: Други   
Прочетен: 3828 Коментари: 9 Гласове:
7

Последна промяна: 14.02.2012 11:35




"Де се бавиш, мое цвете?
Чуй как твоят мил зове те
с бликащ от сърцето зов:
стига скита и се мая,
всяко скитане накрая
свършва в ласки и любов!
Че любов не се отлага,
тя веднъж ако избяга,
де ще иде, се не знай!
Не отвръщай:време има.
Днеска ме люби, Любима!
Младостта не е без край!"



                           Дванайсета нощ - Шекспир



Тагове:   миломое,


Гласувай:
7



Следващ постинг

1. анонимен - :)
14.02.2012 14:18
Тук съм мили, тебе мисля :
как във приказка ме вписваш,
как ми пееш нежни песни
и под дланите ти лесно
разцъфтява в мене цвят -
неоткъснато чудат
с венчелистчета безброй -
все за теб са, милимой.
Време никой не надбягва...
Аз в прегръдката ти лягам.
Чисто, топличко, уютно –
само Любовта тъй сбъдва...


------------------------------------

Честит празник, Омайниче!
цитирай
2. анонимен - Не съм анонимна
14.02.2012 14:19
EliNeli съм...
цитирай
3. tirant - Благодаря ти ...
14.02.2012 19:12
Благодаря ти Ели! Прекрасна реплика, много ми хареса. Радвам се че се отби. Споделен празник да ти е ...
цитирай
4. mystiquewoman - Ромео и Жулиета
01.06.2012 14:32
Трето действие, Втора сцена

Градината на Капулети

ЖУЛИЕТА

Препускайте по-бързо, огнегриви
коне на Феб[1]! Ако ви беше шибнал
синът му Фаетон[2], ленивци, щяхте
да се прибирате на запад вече,
довлекли подир себе си нощта!
О, нощ, съюзнице на любовта,
простри завесата си пред окото
на пътника случаен, за да може
Ромео, несъзрян и неодуман,
да скочи — жарък — в моите ръце!
Любовниците знаят да отслужват
вълшебния си обред, осветени
от собствената своя красота;
а и на сляпата любов подхождаш
най-много ти. Ела, о, скромна нощ,
ела, пазачко строга, в черна дреха,
и научи ме как се губи тази
печелеща игра, в която залог
са две невинности! Във своя мрак,
като с качулка за соколче[3], скрий ти
таз пърхаща по бузите ми, още
немирна кръв, дордето осмелея
и всичко в любовта за мене стане
най-скромна чистота! Ела, о, нощ!
Ела, Ромео мой! Ела, мой ден
сред тъмна нощ, защото, знам, ще светиш
върху крилете на нощта, по-бял
от утрин сняг върху крило на гарван!
Ела, гальовна, сладка, смугла нощ!
Ела по-бързо и донес ми моя
любим Ромео! А като умре,
на ситнички парченца разпилей го
и той небето ти ще озвезди
така, че всичко живо ще се влюби
във тебе, дивна нощ, и ще престане
да тачи заслепяващото слънце!
Дворец си купих — гледам го отвън.
Той купи мене — има ме насън!
О, този муден ден се точи бавно
като нощта пред празника, на който
детенцето най-сетне ще излезе
във новите си дрешки!… Ей я, иде!

Обичам този монолог от "Ромео и Жулиета"....
Мислех да ти го пусна в оригинал, но намерих превод :)
А 01.06 го асоциирах с последните три строфи :)
Поздрави !
цитирай
5. tirant - Благодаря, Мистична...
07.06.2012 08:11
"Живеят само влюбените, останалите просто съществуват" - Уилям Шекспир- Ромео и Жулиета
Извини за късната реакция.
http://www.youtube.com/watch?v=mxfjSnMN88U
Приятен и романтичен ден :)
цитирай
6. mystiquewoman - Здравей
13.06.2012 09:05
Благодаря за Dire Straits.
Любимата ми тяхна песен е ето тази : http://www.youtube.com/watch?v=2hVKG9wFelk
Благодаря, че ми припомни за една група, която много слушах преди 20 години :)
Приятен ден! :)
цитирай
7. tirant - Здравей!
13.06.2012 21:16
Благодаря за вниманието и за хубавата песен. Приятна вечер :)
Преди 20 г. ... ех :)
цитирай
8. mystiquewoman - ... ех :)
14.06.2012 10:27
Какво беше преди 20 години при теб?
Стана ми интересно от това ... ех :)
Хубав ден!
Сега се сетих - > преди 20 години открих и ето тази готина група и от тогава ги слушам и тях : http://www.youtube.com/watch?v=Yh9cNYlmXEY
цитирай
9. tirant - ... ех :)
18.06.2012 01:58
Живот в свят на откраднати мигове, нереални мечти, граници на мисленето, неподправена романтика, истинска доброта и лично за мен - надежди в прогреса и в спираловидния характер на развитието на обществото към нещо по висше и по добро. Тогава слушах предимно рок. Хард рок ...
http://www.youtube.com/watch?v=RKrNdxiBW3Y&feature=plcp
цитирай
10. mystiquewoman - Хах
18.06.2012 09:52
Уцели ме право в сърцето....
Любимата ми песен, на любимата ми група....
Хубаво ми започна седмицата! Благодаря ти, за което!
Живота е сън и дълъг път, който в края на краищата се оказва доста кратък, и по който вървим събуждайки се в зори, след малките мигове на реалност в сънищата....
Спираловидния характер - аз си го представям по-скоро като стълба към небето....
http://www.youtube.com/watch?v=BcL---4xQYA

А истинската доброта - > мисля, че можеш да осъзнаеш дали си носител на такава само ако имаш повод да се докоснеш до Бог и да го усетиш в живеенето си....
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tirant
Категория: Други
Прочетен: 64421
Постинги: 18
Коментари: 65
Гласове: 272
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930