Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2018 14:39 - Защо пиша и публикувам толкова често
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 1405 Коментари: 2 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Навъртат се едни хора напоследък, които са любопитни по тоя въпрос. И аз, понеже съм мила и любезна, ето на, обяснявам:
Хора, пиша, защото ми е интересно да го правя и най-вероятно - защото мога да го правя. Пиша бързо и добре. Не търся слава, известност и не държа да бъда на  Първа страница, просто публикувам. Специално за тези, които смятат, че правя само това - мне, ежедневието ми е доста натоварено, но съм пълна с идеи и имам навика да ги реализирам веднага, щом намеря минутка за това.
Пиша тук от десетина години, това е първото място, където започнах да публикувам свои неща. Първоначално дори не знаех, че има такова нещо като Първа страница - писаха ми, че мои творби били там, и така разбрах :)
През годините е имало хора, които са ми писали, че са се регистрирали тук само за да ме поздравят за написаното. Имало е и хора, които  са ми писали, че съм на първа страница заради връзки с местната администрация, заради снимката ми, заради нам си кво...Имало е хора, които са споделяли, че няма да ме четат повече заради това, че съм се изказала положително за някого, който не харесват. Имало е какво ли не! И това е нормално - хора разни. С никого не споря, никого не осъждам.
По въпроса за минусите, за които разбрах едва наскоро - това не ми е интересно и всъщност дори не знам какво означава. Ако е, че не харесвате написаното от мен - добре, то не е и задължително да се харесва на всеки. Ако е някаква форма на протест изобщо срещу присъствието ми в блога - е, тогава мога само да ви съчувствам. Нямам навика да се съобразявам с ничии прищевки, разберете ме и вие :)
По въпроса за модерацията на коментарите - допускам всякакви коментари, които се отнасят до публикацията ми, освен ако не съдържат обиди - не толкова заради мен, а заради хората, влизащи в блога ми. А и уважавам всичко, което публикувам и - без да изисквам и очаквам само харесване - не бих допуснала неуважително отношение.
Както не бих допуснала неуважително отношение и към себе си в коментари. Ако все пак някой държи да прояви такова към мен, нека ползва лични съобщения.
Беше ми приятно да споделя и това с вас :)



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Колко сме жалки!
19.03.2018 19:31
С чувствата грозни
тровим си дните,
надути - попмозни,
вечно сърдити...
Режем до болка
дори и без нужда,
пресмятаме колко
да бъдеме чужди!...
Бързо се палим,
смятаме смело,
колко сме дали,
а не колко взели...
Завистливи до кости
с погледи празни,
наивни и... прости,
лицемерни и мазни!...
Така си отиваме
сами - безутешни
и... "спокойно заспиваме",
с чувство за... вечност!...
цитирай
2. hristam - aip55 - Колко сме жалки!
19.03.2018 21:30
Бързо се палим,
смятаме смело,
не колко сме дали,
а колко сме взели.
...
Така си отиваме
сами - безутешни
и...ще спим ли спокойно,
щом сме толкова грешни...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4899257
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59426
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031