Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2016 12:31 - Довлюбване...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10123 Коментари: 35 Гласове:
29

Последна промяна: 26.12.2016 20:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image

  ДОВЛЮБВАНЕ

у мене съществуват дълбини
душата ти в които се изгубва
и все се взираш в моите следи
и пак и пак във мене се довлюбваш
усещаш ме във първата зора
а после ме откриваш в ято птици
по дланите ти огнена блестя
заключвам се във твоите зеници
трептя във всеки нежен полустон
а мислите ми с вятъра дочуваш
по твоя път препускам с вихрогон
да ме докоснеш истински жадуваш
далечна съм но също вътре в теб
бездумния ми пламък грее
следите ми откриваш ти навред
със моя глас небесното ти пее
зеленото от моите очи
пред прага ти посипва капки нежност
а после се изгубва и лети
във търсене на новата ни вечност
така ще бъде свиквай до безкрай
единствено във мен ще се откриваш
обратно към изгубения Рай
във моята надежда ще жонглираш
накрая ще ме срещнеш знай
отляво точно бяла до завоя
и в ден един далеч през май...
аз може би ще бъда тихо твоя...

05.12.2016г.
Елица





 


image

ПО ЦВЕТНИТЕ КОСМИЧЕСКИ ЗАВОИ

                                    на Жоро

във теб откривам обич и небе
достатъчни за звездните ми стъпки
усмивката ми с форма на сърце
се скрива във очите ти на пръсти

когато ме обичаш е така
блестя като разпалена жарава
във нашата магическа игра
оставам песенна и вечно млада

морето пази нашата любов
разказва я във приказки и тайни
и силата на нежен благослов
разпръсква сред мечтите ни омайни

ще бъда твоя хиляди лета
в далечните раздиплени простори
а спътник ще ни бъде радостта
по цветните космически завои

20.12.2016г.
Елица





 


image

    ЕДНА ЗВЕЗДА
                                    на мама

една звезда в небесното блести
и стъпките ми тихо отброява
а в моите изгарящи сълзи
тъгата ми по теб не намалява

поредна Коледа те няма тук
прегърната от ветровете скиташ
на времето и датите напук
ти двата свята устремно преплиташ

усещам те във пламък от свещта
във глътка вино в залъка от хляба
немирната ти огнена душа
е все тъй истинска и вечно млада

и пак ни свързва тихо обичта
онази вяра вътре във сърцето
аз знам ще се завърне радостта
усмивката ти - спомен край морето

ще съхраним щастливите мечти
досбъднати във родните полета
една надежда волна ще лети
като вълшебна слънчева комета

посоката ще бъде пак любов
създадена от крехките ти длани
във вечния космичен благослов
следите ни в едно ще са събрани

25.12.2016г.
Елица





Честито Рождество Христово, приятели!
Бъдете здрави и винаги обичани!



Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Честито Рождество!
26.12.2016 13:22
Прекрасни стихове!
цитирай
2. cinderellathespy - 1. rosiela
26.12.2016 13:25
rosiela написа:
Честито Рождество!
Прекрасни стихове!


Честито Рождество и на теб!
Хубави празнични дни!
Благодаря ти! :)

Ели
цитирай
3. donchevav - Красиво - за любовта. Докосна ме - с ...
26.12.2016 13:32
Красиво - за любовта. Докосна ме - с музика и стих, особено в последната творба. Благодаря ти, Ели!
Честито Рождество Христово! Много здраве, много любов, много късмет!
Весели празници!
цитирай
4. kometapg - Прекрасни стихове! Честито Рож...
26.12.2016 13:36
Прекрасни стихове! Честито Рождество Христово! :)
цитирай
5. cinderellathespy - 3. donchevav
26.12.2016 13:42
donchevav написа:
Красиво - за любовта. Докосна ме - с музика и стих, особено в последната творба. Благодаря ти, Ели!
Честито Рождество Христово! Много здраве, много любов, много късмет!
Весели празници!


Здравей, Вени!
Честито Рождество!
Да сме здрави и все така емоционално да се споделяме на света!
Мама винаги е извор на вдъхновение за мен! Особено на празници много ми липсва. И тогава думите се подреждат от самосебе си. Радвам се, че моето скромно творчество те е докоснало! Ще се опитвам през новата година да поствам по-честичко и тук!
Хубави празници и добро настроение ти пожелавам от сърце! :)

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - 4. kometapg
26.12.2016 13:45
kometapg написа:
Прекрасни стихове! Честито Рождество Христово! :)


Здрасти, Светле!
Благодаря ти! Честито Рождество и на теб!
Здраве и късмет през Новата година!
Да имаме поводи да си споделяме красиви стихове и песни,
а щастието да ни е вечен спътник!
Весели празници! :)

Ели
цитирай
7. zabavnata - Весела Коледа, Ели!
26.12.2016 14:36
Здраве, щастие и благоденствие. Разкошни стихове. Любовта е светоусещане, което ти носиш дълбоко в сърцето си. Много, много, много щастливи мигове ти пожелавам.
Ани
цитирай
8. zabavnata - Весела Коледа, Ели!
26.12.2016 14:38
Бъди много, много, много щастлива! Здраве, щастие и благоденствие ти желая. Разкошни стихове. Поздрави! :)
цитирай
9. troia - Здравей, Ели!
26.12.2016 15:43
Толкова е приятно при теб, нежно, любовно и красиви стихове.
Весели празници и нека Музата никога да не те напуска!:)
цитирай
10. paciencia - Прекрасно е, Ели!
26.12.2016 17:27
Посланията ти имат невероятна сила! Чудесно съчетаваш музика, стихове, изображения. Невероятна хармония! Благодарна съм, че те срещам и в този твой виртуален дом! Прегръщам те, Ели:)
П.П. Забравих най-важното, Ели, весели празници и много здраве, щастие, любов през Новата година!
цитирай
11. cinderellathespy - 7. и 8. zabavnata
26.12.2016 17:42
zabavnata написа:
Весела Коледа, Ели! Здраве, щастие и благоденствие. Разкошни стихове. Любовта е светоусещане, което ти носиш дълбоко в сърцето си. Много, много, много щастливи мигове ти пожелавам.
Ани


zabavnata написа:
Весела Коледа, Ели! Бъди много, много, много щастлива! Здраве, щастие и благоденствие ти желая. Разкошни стихове. Поздрави! :)


Анинка,
благодаря ти и за двете послания!
Честито Рождество Христово и на тебе! :)
Здраве, много късмет, много радост и творческо вдъхновение
през Новата 2017-та година! Много обичам празниците и времето,
което прекарвам с моите момчета в уютната ни къщичка!
Пожелавам тези приятни усещания на всички приятели,
които се отбиват в шпионския блог!
Прегръдки от мен,

Ели
цитирай
12. cinderellathespy - 9. troia
26.12.2016 17:50
troia написа:
Здравей, Ели!
Толкова е приятно при теб, нежно, любовно и красиви стихове.
Весели празници и нека Музата никога да не те напуска!:)


Кати,
радвам се, че разказчето ми за Иван ти е харесало!
Може да го претвориш в някоя интересна поучителна история! Ще се радвам!
Обичам тази си виртуална къщичка. Често се връщам назад и чета.
Неусетно са минали 8 години тук. Толкова споделени мигове, приятелства!
Радвам се, когато обменяме мисли и топлинка!
Хората имаме нужда от любов, от нежност, от приятелско докосване в тези тежки и променливи времена!
И през новата година ще сме си заедно и ще си споделим много нови красиви
стихове, разкази и незабравими мигове докосващи сърцето. Сигурна съм!
Музата е много силна и вътрешно знам, че никога няма да ме напусне...
Представяш ли си ако пишех и съдебните решения в рима?! ;)
Много уют и споделеност не само по празниците, ами през цялата настъпваща нова година, Кати!
Прегръдки! Благодаря ти!

Ели
цитирай
13. cinderellathespy - 10. paciencia
26.12.2016 18:02
paciencia написа:
Прекрасно е, Ели!
Посланията ти имат невероятна сила! Чудесно съчетаваш музика, стихове, изображения. Невероятна хармония! Благодарна съм, че те срещам и в този твой виртуален дом! Прегръщам те, Ели:)
П.П. Забравих най-важното, Ели, весели празници и много здраве, щастие, любов през Новата година!


Васи,
направих една следколедна и предновогодишна компилация от някои от стиховете, които се подредиха през настоящия декември! Радвам се, че са те докоснали и са ти създали чувство за хармония и радост! Аз се чувствам невероятно добре! Моя любим човек вчера за пореден път ми подари сърцето си - направил ми е такъв подарък - едно колие с красив камък сърце! Много ме усмихна и развълнува. Вече бях помислила, че за мен няма да има подарък от дядо Коледа и се бях приготвила да спя, леко натъжена когато той се приближи до леглото и ми подаде мъничка кутийка с думите "Под елхата е останал още един подарък за едно пораснало момиче, което много е слушало през годината!" :) Беше като на филм. Разплаках се от радост, но се постарах никой да не ми види сълзите! Много е хубаво, когато усещаш обичта на другите към себе си! Така ставаш двойно мотивиран да отдаваш любов и да бъдеш все по-добър и по-добър в дните! Благодаря ти много за красивите пожелания! Човек като има семейство и приятели - има всичко! През новата година съм намислила едно пътуване - до Будапеща, Виена и Прага с Дани и Жоро, дано не ни мине котка път и да се осъществи. А по-догодина дано стигнем и до Англия! Човек е човек, когато е на път! :) И от мен за теб пожелания за много здраве, радостни и щастливи мигове, много приключения през новата година и ако си дойдеш до Русе, непременно ще дойда и ще отидем в онова хубаво кафенце - пекарна, за което разказах във фейсбук!:)
Прегръщам те, мила Васенка и до скоро!

Ели
цитирай
14. nalia - Хубави празници, Ели!
26.12.2016 18:23
За теб и обичните ти хора - светлина искри в стиховете ти!
цитирай
15. erato7 - Светли и благословени празници за ...
26.12.2016 19:31
Светли и благословени празници за теб и обичните ти хора, скъпа Еличка!
Стиховете ти са прекрасни и силно въздействащи!
Благодаря ти, земно ангелче!
цитирай
16. flymore - Честито Рождество!
26.12.2016 20:08
Ели, пожелавам ти здрави, светли, добри, щастливи и мирни дни! Пламъкът на Любовта да грее и топли всички около теб и теб!
С обич!:)
цитирай
17. cinderellathespy - 14. nalia
26.12.2016 20:15
nalia написа:
Хубави празници, Ели!
За теб и обичните ти хора - светлина искри в стиховете ти!


Наталка, благодаря ти!
Светли и изпълнени с радост празници и във вашето семейство!
До колкото си спомням имате нов член на семейството,
за когото това е била първата Коледа! Да сте здрави - ти и всички твои
близки и приятели и щастието да е вечен ваш спътник!
Много ти благодаря за милите пожелания!
Радвам се, че стихчетата ми са те докоснали!
Поздрави и прегръдки от мен,

Ели
цитирай
18. cinderellathespy - 15. erato7
26.12.2016 20:18
erato7 написа:
Светли и благословени празници за теб и обичните ти хора, скъпа Еличка!
Стиховете ти са прекрасни и силно въздействащи!
Благодаря ти, земно ангелче!


Благодаря ти, мила Ерато!
Празниците наистина минаха чудесно и споделено!
Децата са много щастливи с подаръците си, аз съм усмихната и доволна
щом те са доволни! :)
Стихчетата - избрах тези, защото всеки път, когато си ги чета,
сърцето ми захлопва по-силно! Радвам се, че са ти харесали!
Ще имаме нови поводи за споделяне на хубави строфи
и през новата година! Само да сме здрави!
Прегръщам те топло,

Ели
цитирай
19. cinderellathespy - 16. aidriell
26.12.2016 20:21
aidriell написа:
Страхотно приятно


Хей, много се радвам да те видя! :)
Разбирам, че стихотата са ти харесали!
Вземи постни и ти нещо, ако не до края на годината,
то през Новата 2017-та! :)
Усмихнати Коледно-Новогодишни празници
и да бъдеш здрав, aidriell!
Поздрави от мен,

Ели
цитирай
20. cinderellathespy - 17. flymore
26.12.2016 20:24
flymore написа:
Честито Рождество!
Ели, пожелавам ти здрави, светли, добри, щастливи и мирни дни! Пламъкът на Любовта да грее и топли всички около теб и теб!
С обич!:)


fly, честито Рождество и на теб!
Здрави ли сме ще има и щастие, и светлина, и мир,
а любовта ще бъде наш приятел и вечен спътник!
И ти бъди здрава, все така вдъхновена и споделена
през цялата нова 2017-та година, мила!
Много се радвам, че намина! :) <3
Прегръдки,

Ели
цитирай
21. mt46 - Поздрав, Ели,
26.12.2016 20:37
за красивите стихове!... Пожелавам ти здраве, светли празници, благодатни дни! И да бъдеш доналюбена!...
цитирай
22. cinderellathespy - 22. mt46
26.12.2016 21:53
mt46 написа:
Поздрав, Ели, за красивите стихове!... Пожелавам ти здраве, светли празници, благодатни дни! И да бъдеш доналюбена!...


Мерси, Марински!
Празниците бяха наистина чудесни!
Следващата събота и неделя, че и понеделник продължаваме с пълна пара!
Радвам се, че стихотата са ти харесали.
Дано през новата година се радваме на здраве, радост, успехи и щастливи мигове!
Наобичана съм аз, и още как, а довлюбването.... ееееех :))))))))))))
Сърдечни поздрави и усмивки от мен,

Ели
цитирай
23. paciencia - Ели,
26.12.2016 23:34
Чудесно е това, което споделяш, чудесно е да знаеш, че някой те обича толкова силно, че можеш да разчиташ на него, да споделяш ежедневието си, да се опреш на едно рамо, а и ти да бъдеш опора! Много ти се радвам! А жестът е бил много вълнуващ, медальонът- сърце е много красив (вече го видях:), особено поднесен по този начин! Нека сърцата ви вечно да са свързани и Любов и хармония да цари в дома ти! Ще се радвам наистина да се срещнем и вярвам, че ще стане:) А вие пътувайте, опзнавайте света и себе си, бъдете щастливи!
Благодаря ти за пожеланията! Весели празници ти желая!
цитирай
24. faktifakti - експлозии от чувства и емоции
27.12.2016 10:26
Щастлива Коледа, мила
цитирай
25. cinderellathespy - 24. paciencia
27.12.2016 11:00
paciencia написа:
Ели, Чудесно е това, което споделяш, чудесно е да знаеш, че някой те обича толкова силно, че можеш да разчиташ на него, да споделяш ежедневието си, да се опреш на едно рамо, а и ти да бъдеш опора! Много ти се радвам! А жестът е бил много вълнуващ, медальонът- сърце е много красив (вече го видях:), особено поднесен по този начин! Нека сърцата ви вечно да са свързани и Любов и хармония да цари в дома ти! Ще се радвам наистина да се срещнем и вярвам, че ще стане:) А вие пътувайте, опзнавайте света и себе си, бъдете щастливи!
Благодаря ти за пожеланията! Весели празници ти желая!


Васи,
със Жоро винаги сме се допълвали страхотно! Той обича да готви, аз правя сладкишите в нашето семейство! И двамата обичаме да пътешестваме, обичаме еднакъв стил музика и всяка година ходим поне на един концерт. Тая година пропуснахме заради препусканията за рехабилитациите на Боби, но догодина ще наваксаме! Обичаме еднакви филми, интересни са ни подобни книги! Той ме познава като пръстите на едната си ръка, а аз без него не мога, просто е другата ми половина с която държим видимия баланс! Щастлива съм, че се намерихме в този огромен студен свят и си имаме нашето тихо уютно кътче - къщичката ни - мястото, в което семейството ни се чувства спокойно и защитено. Къщата на номер 29, за която съм писала в един по-преден пост тук е вълшебно място, не случайно точно срещу нея има гълъб от камък! Вярвам, че статуята е символ и предвестник на хубави промени и случвания, които ще ни донесе бъдещето. А до тогава да дерзаем и да мечтаем с пълни сили! И аз вярвам, че ще се видим някой ден! Много се радвам на виртуалното ни приятелство вече толкова години!
Прегръщам те и щастливо посрещане на Новата година, мила Вася! <3 :)
До скоро,

Ели
цитирай
26. cinderellathespy - 25. faktifakti
27.12.2016 11:05
faktifakti написа:
експлозии от чувства и емоции
Щастлива Коледа, мила


Направих един коктейл Молотов
с този взривоопасен пост 3 в 1! ;)
Разбушувах трите вятъра в мен -
западен, източен и отвъден,
дано съм успяла с финалните строфи да ги поукротя!
Щастливо посрещане на Новата година, мила! <3
Благодаря ти сърдечно,

Ели
цитирай
27. vesever - Еличка, много е нежно и влюбено, ...
01.01.2017 11:06
Еличка, много е нежно и влюбено, нека винаги бъде така!
Само добрини и прекрасни мигове пожелавам на теб и семейството ти!
Да сте винаги така сплотени и любящи!
ЧНГ, с много сбъднати мечти!
Прегръщам те, мила Ели!
цитирай
28. cinderellathespy - 28. vesever
01.01.2017 11:27
vesever написа:
Еличка, много е нежно и влюбено, нека винаги бъде така!
Само добрини и прекрасни мигове пожелавам на теб и семейството ти!
Да сте винаги така сплотени и любящи!
ЧНГ, с много сбъднати мечти!
Прегръщам те, мила Ели!


Весинка, и аз те прегръщам!
Честита нова година и на вас!
Бъдете здрави, обичайте се и се споделяйте на света
по своя вълшебен и неповторим начин!<3
И през новата година да имаме вдъхновение за творчески изяви!
Дай Боже и да се видим!
Нас утре ни чака пак купон - Дани става на цели 13! :)
Малко сме затрупани от снега, но е хубаво!
Едно красиво слънчице грее - чудесно начало на Новата 2017-та!
Пращаме ви усмивки и добро настроение!
Да си доизкарате чудесно празника!
До скоро, Весинка,

Ели
цитирай
29. kometapg - Честита Нова година! Бъди все така ...
01.01.2017 16:35
Честита Нова година! Бъди все така вдъхновена да твориш красота! :)
цитирай
30. cinderellathespy - 30. kometapg
01.01.2017 22:31
kometapg написа:
Честита Нова година! Бъди все така вдъхновена да твориш красота! :)


Светли, благодаря ти!
Честита Нова Година и на тебе!
Само да сме здрави! Много вълшебства чакат да бъдат сбъднати!
И аз ти пожелавам красиви творчески полети през 2017-та!
Ще имаме поводи да обменяме мисли! :)
Топла прегръдка от мен,

Ели
цитирай
31. makont - Посоката е ясна, ЛЮБОВ!
05.01.2017 22:19
Бъди щастлива Ели, ти я можеш, ти го можеш... Ти си сила и слънце и вятър и простор...
цитирай
32. vesever - Ели, късно влизам пак. На патерица, ...
06.01.2017 10:02
Ели, късно влизам пак. На патерица, да ви е жив и здрав Дани, много да ви радва!
Снежко и нас ни затрупа, бяла приказка е, нека има много чистота и красота и доброта през новата година за всички!
До скоро!
цитирай
33. cinderellathespy - 32. makont
06.01.2017 15:24
makont написа:
Посоката е ясна, ЛЮБОВ!
Бъди щастлива Ели, ти я можеш, ти го можеш... Ти си сила и слънце и вятър и простор...


Майче,
благодаря ти сърдечно. Прегръщам те!
Нали ги видя във Фейс-а моите сладури!
Те са причината и стимула ми всяка сутрин
да отварям очи, да препускам по дългите си пътища
и да се трудя и да блестя, със моята си вълшебна светлина,
от която давам на всички хора, които по един или друг начин
са свързани с мен и с които общувам в дните - в приятелствата
или по работа! Голямата звезда беше и си остава мама, аз съм....
малка звездичка, но вярвам че обичта и добротата, които извират
от сърцето ми ще докоснат много хора и ще ги направят добри и успешни
в дните им! Щастлива нова година и да си споделим още много неповторими
мигове - било тук, било във фейс-а! Душите с еднакви позитивни вибрации
ще сме заедно винаги! Това никой и нищо не може да промени!
Честит празник днес! Пожелания за здраве, мъдрост и светлина в дните!
Още веднъж ти благодаря за милите думи! <3

Ели
цитирай
34. cinderellathespy - 33. vesever
06.01.2017 15:36
vesever написа:
Ели, късно влизам пак. На патерица, да ви е жив и здрав Дани, много да ви радва!
Снежко и нас ни затрупа, бяла приказка е, нека има много чистота и красота и доброта през новата година за всички!
До скоро!


Веси,
благодаря ти, мила! Мина много щастливо рождения ден като всяка година. Децата се наиграха, а ние си упражнихме английския, защото съпруга на приятелката ми е индиец и цяла вечер си говорихме на английски, защото той още не знае български, но го учи вече. В началото ми беше трудно да го разбирам, но до края на вечерта слуха ми явно се настрои и му разбирах всичко!
Жоро ходи до Русе да донесе тортата, която поръчахме в сладкарница "Неделя" там по интернет. Слава Богу, че пътищата бяха отворени и проходими. Нас тази нощ ни затрупа. Има по метър и нещо сняг по улиците. Това не ме спря сутринта да отида при фризьорката ми. Изкарахме си страхотен празничен предиобед. Пихме топъл билков чай с... коняк, потанцувахме си в ателието на една много готина песен, която искам да си намеря, но незнам как се казва и кой я изпълнява, мога да я тананикам само, защото съм си я слушала няколко пъти по радиото на връщане от работа в колата. Като резултат аз съм боядисана новогодишно и накрая се разделихме с фризьорката ми с блеснали и усмихнати очи! :)))) Тротоарите са затрупани, затова крачих като Снегурачка по шосето. А вече съм си вкъщи на топличко и мисля повече да не излизам за днес, защото вее, още вали сняг и е доста студенко. Ще се отдам на гледане на филми, четене на книги и слушане на хубава музика. Въртя си непрекъснато последния албум на DARE. Много е готин! Може като ми остане време да направя един пост с клиповете, които намерих на песните от албума и да го пусна да пее тук, в блогчето ми. Радвайте се на снежко, щом е навалял и при вас и дано наистина хората бъдат по-добри и споделени през новата година! И на тебе много любов ти пожелавам с твоето момче! Прегръщам те! Усмихнат ден! <3

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1720248
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031